4 månaders kontroll!!!


Min lilla skrolla väger 7060gram å är 63 cm lång!
Hon är inte tjock men väldigt stark speciellt i benen..
å som alla vet väger ju muskler mer än fett!

jag är väl inte förvånad att hon ökat så fort i vikt hon vägde 3050 gram när hon föddes å va 50cm lång.
 hon har ökat 1002 gram i snitt per månad men så sover hon mycket å äter mycket å när hon är vaken så gnäller hon inte utan hon är en nöjd tjej som gillar livet.
Hon kan redan asa sig fram själv en bit på golvet å hon rullar runt å greppar allt hon kommer åt.
o hon sätter sig upp om jag håller henne i under armarna..
å ställer sig upp själv ifall jag håller henne i armarna så drar hon sig upp utan problem om hon sitter på rumpan eller ligger ned.  om hon ligger på rygg kan hon flytta sig flera meter själv med benen om hon har lust med det.
ja hur som helst så älskar jag henne mest utan allt på denna jord, å det har ingen betydelse vad hon kan egentligen.
Men kul är det att hon försöker å vill saker redan här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0