calling BVC

Det är svårt att få tag på dem.. har försökt nu sen kl 9.00 men gick upp kl 7,00.
Lilly har 4 månaderskontroll idag å jag vte inte vilken tid!!
jag har fått för mig kl 10 så ja har smått panik ska dom ringa upp snart eller???
björn vill gärna att jag nämner honom här i bloggen så kan berätta att han e i köket å gör pan pizza å oboy till frukost(blää)
Jag själv åt havregrynsgröt åt en ägg macka..  Det satt fint. ska ta ett glas vatten med..
Björn har haft inne pizzan inne i mi ron i 5,½ minut nu å den e fortfarande inte klar.. konstigt när jag gjorde en åt han igår i micron tog det 2 minuter...
HMM

Kommentarer
Postat av: Maliin

Haha ville han bli nämnd? haha rolig han är haha

Konstig panpizza..hm.. brukar bara ha inne den typ 1-2min i min micro:P

2009-04-20 @ 13:57:02
URL: http://misstrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0