Freda!!

Hopp nu kom jag å lollan hem från min gammal mormor.. har varit där å ätit pizza å fikat..
Björn kom dit med en stund..

Det va roligt där som alltid.

Jag har kommit på nu att jag bara har 2 par byxor som jag kan ha...
Alla andra e förstora eller för små de flesta e väl för smått..
Innan hade jag 24 eller 25 i jenas..
Jag får sån ångest när jag ser bilder på mig för 2 årsen .
 Å här va jag ändå inte som smalast, här vgde jag nog 53 kg detta va april i juli va jag nere i 47 då va jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Maliin

men shiiit du är ju skit smal nu också! Du behöver inte gå ner. Fast man stärker ju självförtroendet om man gör som man bestämt sig för. Lycka till!

2009-04-18 @ 15:55:11
URL: http://misstrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0