Myssss dagen med lollllllllyyyy dolly

Idag har vi haft det så mysigt jag å min skrolla...
Hon har fått ligga naken på tena underlägg som mamma tagit hem från jobbet..
Det är så himla gulligt.. å bra att lufta stjärten framför allt.
Sen va vi hos mormor ingrid..
 Gick hem, gav lilly mat å lekte lite sen somna hon på golvet som vanligt.
Efter det kom björn hem  så va vi med han.
Sen åkte vi tre till ica maxi köpte potatis batterier å grönsaker..
Gjorde lax å potatis, sås å grönsaker.
Sen va det bad dax för lillY !. guud hon är verkligen gullig när hon badar.
hon tar lixom andan med munnen..
suuper söt.
nu har hennes h´år kommit tillbaka med väldans fart hon tappade typ allt baby hår så nu har de kommit riktigt hår
som är ganska blont.
nu ligger hon på min arm å knorrar sig.
tänker lägga henne i sin egna säng nu ciao

Kommentarer
Postat av: Maliin

Tack, men skriv till http://memorian.blogg.se/

hon gör gratis, hon fixade min.



Jo jag vill så gärna ha bebis, men Jocke vill vänta tills han har pluggat färdigt och han har ett jobb och så... förstår honom.. men jag vill så gärna :(

2009-05-01 @ 10:52:13
URL: http://misstrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0