söndag å utskälld!!

Hopp tog en promenad idag på morgonen med wille  å lilly så va vi i dalen så släppte lös wille lite å gissa om inte.. jo de kommer en kärring med sin lilla råtta till hund..
Å DEN LÖPER
Wille tjej tokig, springer självklart dit å jag efter, han lyssnar nämligen inte om det är löptik i närheten men han är så snäll så jag är aldrig rädd att ha honom lös.
Hela ekhagen känner ju wille å de flesta älskar honom..
utan just denna tanten så hon börja sparka å slå mot wille å skriker hon ska polisanmäla mig å ditten å datten ..
yeye Wille tog de lugnt å bara hoppa lite glatt :)



hoppas vi aldrig stöter på henne igeen.
    .

Kommentarer
Postat av: Maliin

Jag och min sambo (jocke) hade 3 katter keykey,mirf och murfie... Mirf och murfie har alltid kommit överens lika så keykey och mirf. Men jag köpte Murfie som hane men fick sedan reda på att det var en hona så keykey och hon slogs om mirf.. lite komplicerat.. men du vet ju hur djur är när det gäller rang och ålder och så.. keykey är ju äldst och Jocke har haft henne hela sitt liv och kunde inte göra sig av med henne.. Ja, du fattar ..

men jobbigt var det..har gråtit många skvättar idag :'(

2009-04-19 @ 21:07:35
URL: http://misstrollis.blogg.se/
Postat av: Maliin

hmm undra om min senaste "kommentar" kom med? datorn cpade sig...

2009-04-19 @ 21:10:05
URL: http://misstrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0