hej hej!!

Idag har jag varit hos robban en sväng, sen har vi bara varit hemma å haft de mysigt!.
Lilly är så himla go när jag går ut från de rummet hon är i ropar hon MAMMMA MAMMA MAMMA efter mig, eller om hon vill ha något så tjatar hon mamma   å ser så söt ut.
och vad det går undan när hon kryper, igår stog hon upp själv i typ 5 sekunder flera ggr.
Imorgon ska jag till Ekhagen på nån ekhagsdag, med mormor å mamma å Lilly, å kanske björn och elsaaaaaa..

Blä måste oxå berätta vad elsa kom med i munnen idag , usch fy fan å blä en huggorm :S
å sen en mus..

å pling plong va i slags mål med en annan kisse i förgår vågar inte släppa ut henne mera, hon vågade inte komma hem igen så vi fick ge oss ut å leta.


hajjjjjjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0