1/8

Då flyttar vi, :)
Skönt att få nått som blir vårt eget, bara vårt hem.
Fick 2 lägenheter att välja fritt emellan så fick beslutsångest fick väga för och nackdelar och de va jämt.
Lägenhet 1 och lägenhet 2
1 är kalvhagsgatan 2 är oxhagsgatan
1ans plus- Läget, badrummet, 2 stora ballkonger
2ans plus- 2 våningen, öppet mellan kök å vardagsrum på bra sätt.
1ans minus- Litet kök, konstigt planerat med köket å dörr in till sovrummet, 3våningen.
2ans minus-liten hall.

så mitt val blev lägenhet nummer 2 .
för nummer 1 kändes så instängd på nått sätt kan berott på att de inte fanns några lampor å de låg saker överallt när jag va där.

men men nu hoppas jag vi blir nöjda med vårt val om inte kan vi ju alltid försöka byta lägenhet om ett år.

Varför ska man få så stor frihet att välja det ggör det så svårt för mig iallafall jag får stor ångest.
Tänk så hade jag velat ha den andra???
Ehh men det va isf pga av hallen och badrummet, men badrummet va fräsch på den vi ska ha med bara lite mindre på nått sett.
men är ju inte ofta man är därinne ändå.
och det kommer ändå bli mitt näst näst storta badrumm efter storgatan och mitt hus i sandhem där hade jag riktigt lyxigt badrum med dusch och jacuzzi..

ne nu ska vi börja packa oss härifrån Ekhagen byebye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0