concerta

Tänkte berätta lite hur det har gått med min medicin!

Började igår på morgonen med första dosen, och kände mig inte alls lika irriterad.
Men kände istället att jag hade svårt att andas eller att det va en tyngd över bröstet.
Men annars gick det bra jag å Gaby va ute lite på kvällen. va en liten stund på oleareys och en mini snabbis på twin.
Jag åkte iallafall hem kl 23.
va inte ute för att festa utan bara för att umgås med min kompis lite.
Sen idag har det varit jätte bra.
lite irriterad i slemhinnorna bara.
Är ju verkligen skillnad, känner mig mycket lugnare och absolut inte lika stressad inombords.Har ingen lust att sitta vid datan :S
Så nu ska jag Lilly och Wille gå ner till coop och köpa katt sand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0