går dagen

Igår va vi i Ullared med Björn mamma.
Tro det blev 4 saker av inköpslistan som blev köpt.
:/
Men fanns inga shyssta gardiner, så det får jag beställa nånstans eller köpa i nån affär fast de hatar jag, kan ej bestämma mig i affär så blir de alltid lättare när man får se ett fönster på bild med gardinerna.
Lampor har jag nu till alla rum utan Sovrummet.
Sen blev det en snygg bröd rost och en kaffebryggare.
Blev en massa saker till Elsa med.
Lilly fick en docka å lite leksaker av sin farmor.
En dyr gjutjärnsgryta köpte jag med, det va inget billigare i ullared snarare tvärtom.
men lika bra å köpa annars hade jag inte fått de köpt.
Ingen matta köpte vi heller alla va fula.
köpte ett skönt påslakan sett för 300.
och trälim förlängningssladdar, tassar, verktg m.m..
Ska köpa färg sen å måla om lite möbler, de ska bli vita istället för svarta som de är nu.
och nya knoppar till sovrumsgarderoberna glömde jag titta efter så de får jag med leta efter, ikea kanske har.
det är så jobbigt att få iordning det i nya ställlen när man flyttar, det brukar typ ta ett halvår för mig.
Men så ska det inte bli nu.
nu ska jag gå upp å göra gröt till pluttan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0