halloj

igår gick jag å Lilly till Babyproffsen å beställde en lekhage.
Sen på hem vägen gick vi förbi coop å Lilly fick en banan som hon slafsade i sig.
Innan jag ens hann ge den till henne hade hon ätit både skal å banan :s

Sen hemma så gjorde jag mat å åt sen satt jag vid datan tills jag somnade.
 Idag ringde mamma å väckte mig halv tio det va väl tur de så länge ska jag inte sova jag ska upp kl 8 å ta medicinen..
Nu har jag gjort frukost till lilly mig själv å björn, han fick frukost på sängen idag!
Men han har somnat om nu så jag tänkte gå ut lite med Lilly, jag ska träffa mamma idag innan 2 så ska vi gå ner till stan å mamma ska på ett möte å jag ska ha wille då.
skönt är det att jag börjat gå igen.

§QLILLY
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<g87t54

Kommentarer
Postat av: sandra - sebbes mamma

jvisst få ni de =)=) vi ska ge lilly en present sen me =)=) PUSSSSSSSSSS

2009-07-29 @ 15:08:36
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0