im soo happy

Lilly sover fortfarande!!! yes vänjer av hennes falkenberg tider då gick vi upp kl 8 varje morgon å åt frukost i solen nu ligger vi å sover till kl 10 så de får hon med göra. Nnu blir det att gå upp å göra frukost till min lilla gos tjej.
Sen så blir det antingen gymmet eller går jag å lilly till huskvarna, hem till Jennifer.
Ska färga hennes långa fina hår.
jag vill med ha låångt hår, fast måste ju alltid ha uppsatt för lilly drar mig flint :P
Kollande äntligen klart på hela kung fu panda igår, har missat slutet varje gång innan, så nu lyckades ja hålla mig vaken.
Jag lider inte av sömn problem  iaf.

Vi skulle köpt oss en amstaff igår för björn vill så gärna ha en men de blev tjaffs så det blir ingen hund.
Saknar min wille så jävla mycket :(:(:((:(
jag vill ha en jack russel , vem ska med mig ut på mina walks nu när min mamma har wille??? ja lilly förståss men har jag ingen hund är det ingen som pressar mig att komma ut då blir det genast mycket svårare :/
 nästa fredag ger jag concertan ett nytt försök.
Hoppas det blir  bättre då!!
Jag ska ge detta en ärlig chans nu.
För jag vill förändras, jag vill inte ha det som det är nu.
Vill få saker gjorda vill inte gå runt och titta på allt men inte kunna göra nått.
Vill kunna diska klart all disk inte bara hälften, för det spelar ingen roll hur liten den är så går det inte :S
Vill inte göra bara hälften av allt, vill göra klart allt.
Vill inte göra saker värre när min tanke är att göra det bättre.
Vill kunna känna mig koncentrerad på det jag gör.
Vill tänka efter innan jag gör saker, vill inte göra först och tänka sen.
Vill tänka på det jag säger innan jag säger det, inte bara säga saker som jag får dåligt samvete för efetråt.
Jag talar på utan att egentligen tänka och frågan är då menar jag det jag säger??
Jag vet inte????
Det går för snabbt så jag hinner inte mer, jag tar saker i fel ordning??
ändå måste allt gå snabbt för att jag ska hinna med att gilla det.
Vill inte känna mig fly förbannad för det är lång kö i affären och inte få nått köpt, för jag inte kan vänta på min tur.
Eller stå där suuuuuuuuuuper irriterad å få dagen förstörd!
Vill inte alltid ha 1000 bollar i luften för att känna mig levande.
Vill kunna ta dagen som den kommer bara och leva här och nu.
ska det vara så jävla svårt!!!
Ni måste tycka detta låter helt konstigt..

Men för mig är det alltid så här och har alltid varit så här, och går det att ändra på så vill jag göra det.

(vill ha en förändring nu)(gud vad stressad jag känner mig för det)(nope nu får jag sluta skriva innan jag skämmer ut mig totalt)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket modigt skrivet av dig, det är inte lätt att bryta ett beteende, det tar lång tid och vara jävligt påfrestande ibland! Men om du verkligen vill förändras så går det! Det är ett steg på vägen att se sina egna misstag och kunna ställa sig utanför sig själv och analysera sina brister. Nu har du en liten flicka att uppfostra som du kanske inte ska ta efter vissa saker som du gör, se det som en morot, att ändra dig för din dotters skull, annars tar hon efter varje sak du gör, jag blir mer och mer lik min mamma för varje dag som går. Jag önskar dig lycka till och ger dig nu en spark i baken till att förändras! Fortsatt trevlig sommar! Mvh Hanna

2009-07-16 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0