m smaskens :P

im so happy, jag trodde jag hade gått upp i vikt för jag har inte rört på mig ett skit å känns som jag ätit en massa men min våg är min vän :) 56,4 :) 2,4 kg till min idel vikt. men jag ser fan fet ut, blir nog inte nöjd även om jag väger 54kg..
men det ska ju vara hälsosamt så aa ..
'imorgon  vill jag till gymmet!!! får se om det blir så.
mitt nästan oanvända dyra träningskort :(:(:(:(

nu har jag lagat lax/pasta/sallad mmm mega gott blev det så nu är jag mätt!!

Åt bara räkor till middag idag :S:S

så blev en ordentlig kvällsmat istället.

Undrar om inte mamma ska komma så vi kan ut å gå en skogs promenad nu ikväll det är så skönt, det gjorde vi igår och mamma försvann in i den svarta skogen jag såg inte ett skit, det va kusligt.

Vi har köpt en soffa idag med jippie jippiee så nu va det fixat då behövs ett soffbord och köksbord bara.


och min lilla gull lilly drog sig upp till stående idag :D

hon kan gå lite ut efter möbler och stå och pilla med saker på bordet.

hon är så stabil men jag får ju sitta bakom ifall ifall...
Men vill hon ner så håller hon i sig å sätter ner rumpan.

det va allt för idag. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0