min 3dje dag med concerta

Och har inte gjort nånting, kändes lugnt fram tills eftermiddagen antagligen behöver jag större dos, för har varit så jävla irriterad så det inte är klokt.

Arg som ett bi!!

Vet inte vad jag vill eller va detta bror på kan vara att jag är aldeless för understimulerad, har bara vait i affären idag på morgonen sen har ju det blixtrar åskat å regnat så hemma har jag varit meed Lilly hela dagen, Björn har varit med
en polare å är fortfarande inte hemma.

hoppas det blir bättre imorgon å vädret blir bättre så jag kan gå ut å röra på mig.

ja just de nu har jag sett hela säsong 2 av lipstickjungel fy fan va sorgligt, :(
har sparat avsnitt in i det sista nu idag va jag bara tvungen att se det sista!!
det är fan i mig en av de bästa serier som gjorts!!
bara att invänta säsong 3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0