Neee eeee..

Usch vaknar med jätte jobbig dröm att polisen tar min dotter i från mig å spärrar in mig å sen när jag kommer ut så säger de att det inte är min dotter!!!
Så jag får panik å här börjar först jakten efter min dotter å sedan flykten för jag får stjäla min egen  dotter..

jahaopp övrigt så känner jag mig ganska neråt.

Går på någon nivå mellan apatisk och arg.
Känner mig inte glad alls.
Ja jo ett litet flin får jag väl när Lilly skrattar men det är väl det ända.

så just nu är jag trött å sur ska upp å ta medicinen  nu å hoppas det blir bättre är ju bara i början än............

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du skrev ju om telefonförsäljaren.

Om man går med i Nix så får inte telefonförsäljare ringa bara om man redan är medlem då.



Jag har heller aldrig tappat såhär mycket :(

Haha jo iof är man ju inte 15 längre men såhär tidigt ska väl intte sådana ålderstecken komma:P

2009-07-28 @ 14:38:17
URL: http://lokeoalvesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0