nej skulle ändra

aja skrev ett inlägg innan i morse men skulle ändra å tog bort, skitsamma.
Nu har jag iallafall, plockat in massa kläder  klädkammaren, och gett ollan välling.
På måndag är lilla pluttan redan 7 månader my god.
Wille ha ja inte kommit ut med ään, ska vänta på björn vaknar så han kan ha ett öga på LillY!!!!!!.
åh gud min dröm jag gift i 9 år.
Hur såg jag ut egentligen 9 år fram vart va mina  barn???
hehe måste tänka på the secret nu tänk positivt så kommer det bra till dig, vad vill du ha,!!
Det kommer då komma till dig! dröm dröm dröm ta bort alla dina negativa tankar in med dom positiva!!
förvandla varje negativ tanke till en positiv tanke, vi är ofta vana vid vårat negativa tanke sätt men med lite träning så kan man ändra på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0