sunday

Igår va jag å Jennifer ute och åkte inlines på ekhagen.
Sen gick vi upp till min mamma å jennifers pappa å hälsade på lite, dom kollade på batman, så jag gick hem å kollade på iceage 3 å åt lite chips å godis, sen kom jennifer å mamma å wille hit.
så stannade jennifer till 1 typ sen åkte hon hem till huskvarna.
Mamma tyckte det va hemskt roligt att jennifer vill ha en säng hos sin pappa där hon kan lägga sig å sova efter jobbet när hon slutar å sen åka hem å sova i sin egna säng, haha.
hon slutar 4 på em.
Har läst en tidning för lilly idag på monnen som hon har rivit sönder nu kul :/
Nu ligger hon å pillar sönder andra saker för mig men visst är det så kul så ta sönder de då.
måste ändå göra mig av med en massa saker, jag äger tooooooooo much.
jag har s¨å svårt atrt göra mig av med grejer å kläder, guud vad jag samlar på mig, tänkte köpa en snygfg tröja på intersport men fick stoppa mig själv, Carola du slänger ut dina gammla klädedr innan nya kommer in.
Så jag ska de snart :P får ju inte köpa nått nytt omn jag inte gör det.
Har två helt propp fulla ikea kassar med underkläder , vad fan ska jag med det till, min låda är helt full så har jag en helt full byrålåda i lillys srum med underkläder som jag ändå inte använder.
kläder har jag en hel klädkammare å sen en garderob sen en massa kassar å två lådor, men hallå släng det!!
 Jag går ändå i typ samma kläder varje dag, jag använder de ju inte ens.
varför går de inte slänga då för??
Nu när jag skrivit av mig känns det bättre och lättare att slänga skiten!
så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0