Äntligen Hemma!

Nu har jag kommit hem från en lång promenad, har iallafall gått 13000 steg .
Så nu behöve rjag inte känna nån press.
Orkade inte skriva nått igår va bara på dåligt humör bla bla osv osv
men Idag har jag köpt baddräkt, shorts, jordgubbar, solskyddsfaktor.
Nu fattar bara bad tofflor!
Längtar tills på lördag då åker vi ner till falkenberg.
Kul det ska bli!
Har beställt en ny barnvagn med den kommer nästa vecka fast då är jag inte hemma förutom på tisdag .
Måste hem från falkenberg å gå på läkar möte om concertan.
sen åker vi ner igen.
trodde åp fullaste allvar att jag skulle kunna gå ner till 56 kg innan vi åkte men icke vägade mig idag och den fan vågen visade 57,0 hmm ska väga mig imorgon på Bvc när lilly ska på sin 6 månaders kontroll-.
fast då kommer jag ha en massa kläder på mig så kommer inte veta min exakta vikt ändå.
Guuuuuuud va jag längtar efter min vagn ångrar att jag sålde min förra så blir en likadan fast en sprillans ny :):):):):)):)::)):)::):)

Hihi nu måste jag spara mina pengar å inte göra åt dom i falkenberg byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0