Hemma en sväng

Kom hem i natt för att idag har jag å Björn möten vi ska gå på, jag har mitt kl 1 på PCV..
Igår fiskade jag i Falkenberg å fick upp mina första fiskar 2 Ålar och 2 Plattfiskar+ massa krabbor som jag kasta i havet igen.
Marie å Björn fiskade i förgår så det blev fisk till middag igår och som det kommer bli idag mums.
Åt Ål igår med för första gången i mitt liv det va jätte gott!
Jag och Björns mamma fick flå fisken på plats det va med en upplevelse as  kul har vi haft det badat massa i havet och spelat mini golf fast jag tappade tålamodet å slutade spela och gick in på spelhallen istället :P
Men veckan är inte slut än ska åka ner efter mitt möte.
Jag kommer lägga ut bilder på min mega stora plattfisk, min största ål fick jag ingen bild på men fick 1 på den mindre ålen som oxå va min första fisk.
Lilly har det oxå kul men hon sover mest å leker innomhus för det är så himla varmt och soligt.
Tingeling springer runt där nere å bråkar med andra katter och jagar igelkottar.
Hon stormtrivs, men det är som vanligt bara jag som får ta i henne alla andra river hon å biter som en Tokstolle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0