Lördag

Nu sitter jag och tar de lite lugnt. Har precis vattnat alla växterna å jag har jävla många.
diskat å ätit frukost å pratat med Jimmy idag igen.
lyssnar på radio idag det är skönt ibland .
Lilly ligger på golvet å sover.
hon somnade i baby gymmet.
ovanligt.. neee.. :)
ska till skogen sen med Wille det är så ROOOOOOOOOOLIGT!
Ska kolla om min plast syrra ska med kanske eller om björn har tid.
annars får vi gå själva, jag tycker det är lagom läskigt att gå själv i skogen.
Även att Wille är med, han är ingen blod hund direkt  så räknar inte med skydd av honom men man vet aldrig,
han kanske går till attack:)

Jimmy hade lite bibel lära med mig innan.
_Nu har jag lärt mig nått så det räcker för idag.

Nu ska jag lyssna 1 gång till på ayo sen blir de att städa lite.

Och börja med middagen vet inte än va det blir men köpte en as good pasta som bara finns på lidel.
Den har sån härlig gul färg om ni sett på rachel ray så brukar hon jämt använda den pastan när hon säger eggnoudels.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0