Pappa

Björn säger att Lilly viskade papa igår till honom när han kom.
Det glittrar i hennes ögon när hon ser sin pappa och sin mamma förståss.
Jag fattar inte hur man kan va så himla go å mysig som hon är.
Vi kan ligga å rulla runt i sängen i 2 timmar utan problem å bara skojja å leka.
allt är så roligt tycker lilly. hon skrattar när hon byter blöja det är jätte kul hmm ja ..
Nu sitter hon i sin matstol å leker med wille guud va hon tjattrar.
pilla i willes ögon de e kul.
Hon har börjat ändra röst nu när hon gråter så det är en sån ljus stämma som en riktig lite flicka.
det är sött.hon är så ivrig med sina små ben å armar så fort hon är glad.

Älskar dig lilly du har de vackraste ögonen jag någonsin sett!!
 jag älskar dig bara mer å mer för varje dag som går. mitt hjärta exploderar snart av kärlek till dig
Du är min solstråle som lyser även när det är som mörkast.
finns inga ord för det jag känner för dig! du är helt enkelt den bästa av döttrar!
Är så lycklig för att just jag få vara din mamma!


Kommentarer
Postat av: jennie

Jäättee Fiin Blogg du har Carol =)

2009-06-13 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0