Värme

det va skönt att ta morgon promenaden med wille..
Jag älskar att ha hund.
det är vi hund människor som är ute när det ös regnar när det är snö storm när de blåser och haglar när solen lyser och när det är 20- och när det är kolsvart ute. Och man ser alltid nån annan som är ute med sin hund i de värsta oväder.
Ja det är så härligt jag älskar dig wille du ska vara med mig nu! Vi måste få samma relation som innan, det känns så hemskt jobbigt att vi glidit ifrån varann:( Känns som att du hellre vill vara nåågon annanstans men jag ska göra mitt bästa för att du ska trivas.
önskar jag kunde få tag i ett hus så att du kunde få vara ute när du vill.

Love you Willy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0