jöjjjjjjeeeeee

Tjennareee!!
idag va jag å Lilly hos min morbror å fikade lite granna...


va skit trevligt..

Sen kom pappa björn å hämtade oss så åkte vi till coop å handlade mat till ollie, å kattsand till Tingeling och potatis å mjöl till oss...
Sen lagade jag mat käkade tog 1 cigg mådde döö dåligt så¨fick nikokick eller nått(röker ej) gjorde mer mat åt igen ehhh aaa jag ============ gris i know i löve food jepp
Imorgon ska vi antagligen sälja bilen :(:((((((((
Fick hem min kamera idag så kan börja ta bilder igen :)
Skrev ett jätte jätte långt inlägg idag så lämnade jag datan förlänge så allt försvann hade inte tålamod att skriva om allting igen så här sitter jag nu skriver något helt annat ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0