Ny vecka

Idag skulle jag städa, men de går segt jag vet aldrig va jag ska börja å sen kan jag aldrig städa klart jag hittar nått annat att göra istället.
Hoppas jag kan börja med conserta snart, ammar ju inte längre så nu kan jag ju börja.
annars har jag lagat mat å ätit ihop med björn..
Sen badade jag å ´Lollan tillsammans det va jätte kul som vanligt nu ligger hon här i jämte å sussar så gott...
Nu blir de väl att göra mat snart igen å glo på en film...

Började innan på girl next door en verklighets baserad film som verkar bra men lite hemsk må ja säga...

påminner typ om pojken som kallades för det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

va handlar den om???

2009-03-19 @ 13:41:11
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0