Diskat....

Det känns skönt..
Sen ska jag bara städa sov rummet å fixa all tvätt tills på tisdag så de e klart tvätt korgen e full å det är super kasst med tvätt tider.. en hel stor gård ska dela på en tvätt stuga...
Ajja 3 ggr i månaden kan man få tvätt tid men glömde sätta upp sist jag tväättade så kom på de nägra veckor efter då fanns de ingen tid förens om 2 veckor.

Å Lillys namn ska jag förklara med ja.

Hade bestämt att hon skulle heta wilda för jag tycker om det namnet bara..
Men så lägger dom upp na på magen å de första jag tänker är åhh Lilly så fick visst bli så.
Så wilda ville ja ha som andra namn då men ibland ångra jag att jag inte behöll de ..
Fast det är min lilla Lilly juhh..
Maria är ett släkt namn alla först födda flickor i min släkt heter maria, det va en självklarhet att hon skulle heta de då.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack :)

De finns i massor me olika färger o kostar bar 98kr så fler blir de nog för min del haha

2009-05-01 @ 12:31:57
URL: http://imadreamer.blogg.se/
Postat av: Maliin

ahaa då förstår jag det med namnet:D



Skönt att gå en runda, man får väl passa på när vädret är så fiint:)

2009-05-01 @ 19:58:43
URL: http://misstrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0