Inledelse

nu kommer jag va öppen med min vikt å vad jag äter å gör, men jag skämms inte för det jag är ju den jag är.


Nu har jag varit ute på en promena med lilly fick upp pulsen i uppförsbackarna annars låg jag nog på 120 kändes det som.
 Vet inte va min pulsklocka är så det är vad jag tror.

Lekte lite med lilly i vardags rummet tills hon somnade på magen.

Jag tror det är bra att variera lite hur dom sover, på dagarna brukar lilly sova på magen nu å nätterna är det ryggen som gäller men snart är det inte jag som bestämmer då sover hon ju hur hon vill....

Men till frukost blev det en tallrik havregrynsgröt med blåbär halon å jordgubbar m mjölk.

och en äggmacka.

Sen ställde jag mig på vågen 59,9 med kläder så väger väl 59 idag den 9/5-09

har då gått upp 2 kg . 1 månad efter  jag hade fött lilly vägde jag 57.

Jag vill  väga 54 kg.
 Då har jag 5 kg att gå ner...

Imorgon ska jag till gymmet antagligen..

Chopp chopp hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0