Lilly 5 månader!!!!!!

Idag vaknade man å hade namnsdag, Jimmy å mamma, mormor ingrid moster janina har ringt å grattat mig...
Björn skrek grattis bara för jimmy ringde... haha


Sen va jag nere med lilly på 5 månaders kontroll...

Det blev vaccination idag, å så fick hon börja med AD droppar har inte fått några innan...

Hon blev väldigt ledsen när hon fick spruterna...

Min lilla knubbis vägde 7945 gram å va 66,5 cm...
 Sen va saara pinnen och mille här en stund å fikade...'
---------------

Imorgon ska jag å Jennifer och Lilly ner till kollonin till min mormor å röka lax ..
god natt!!! allihoppa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla dåligt att ett märke som libero ska läcka =/

2009-05-23 @ 17:38:36
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0