Tom!!

Känner mig tom på ord, så svårt att skriva då, men som jag sa till jennifer skriv va du känner bara.
Gick upp idag å skulle vara med lillly tänkte jag så va de bajs i hennes säng så de va bara å börja torka bajs jippppe eller nej fy fan.

Igår va iaf jag å björn hos Lill å käkade middag, så va det lite folk där å det va kul men björn ville skynda iväg typ så stannade bara 1 timma =/

Känner mig mörbultad nu lillly ligger ijämte mig å sparka på mig som fan.  det gööör ont men e visst jätte kul så fortsätt så då lilla smulan.

Ska köpa ännu en ny vagn nu, Nu har jag en mistral S men det funka inte i skogen alls, så ska köpa en jogger.
Vi har varit å kollat på enohil & Teds Vibe kankse sporten men viben e så mycket snyggare .
Lite dyr kanske men jag gillar den, Gillar nog mera UJ men jag bunkrar för en till gravilitet man vet ju aldrig.

www.jenniferbrann.blogg.se

ifall ni vill besöka jennifers blogg.



Skrollan Å jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0