tvätt t vätt tvätt

Igår tvättade jag från 4 till 11 hade så mycket tvätt så de inte va klokt.
så skönt å ha de gjort iaf, så man har rena kläder igen.
jo saara va här igår med för första gången, vi kollade på tv plastic makes fantastic på 7an å "stil poliserna"(vet inte va de heter) på 5an..
Då är frågan va man ska göra denna dag!!

Nu ska jag äta frukost ta min medicin :/ och leka med lilly.

Jag övar henne att börja gå och det GÅR jätte bra.
Sen ska jag bära ner massa kartonger i källaren, som jag borde gjort för längesen.

Sen så går nog jag och Lilly ner till ekhagen å träffar mamma å Willle.


åååhh tio min sen rachel ray <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

ånej va surt :/ jag har inte den blekaste, jag stör mig enormt på dom nu iallafall! å ändå har man haft dom i flera år men de finns ju inte så mkt att göra åt saken tyvärr :S

har fått hänga filtar på soffans hörn, skitsnyggt..

2009-09-04 @ 19:41:21
URL: http://linnbertilsson.blogg.se/
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: jag har klippt honom lite i nacken bara, fast det syns knappt.. vill egentligen klippa mer för det är för långt :/

2009-09-08 @ 15:18:49
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Louise [Mamma till Eddie]

sv: hehe aha okej :) tack.. det tycker jag med. men nu tänker jag att det är gulligt på bebisar, men han har ju fyllt år så han är väl en liten kille nu.. men får se hur jag gör :)

2009-09-09 @ 20:20:56
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0