Hoome

Såå mycket snö äre nu, Gick med lilly till dagis, hon hr börjat kalla sig själv för lillan nu vet inte varför men hon pekar på sig själv å säger lillan, kanske dom säger de till henne på dagis för hon är den minsta tjejen där.
Jag å björnen åkte iallafall å hämtade moderskapsintyg hos barnmorskan, sen ner med det till försäkringskassa, å upp till asex å tittade ut en ny mobil, fast hoppas ja inte behöver för nu ringde jag till den å den va påslagen så någon har den ju, så hoppas jag kan få tillbaka den.
Efter lilly sovit middag sen tog jag henne i pulkan ner till mamma å de va jobbigt ska jag lova, det är ju inte plogat i skogen så även att de va kallt ute så svettades jag när jag drog pulkan ner till ekhagen med lilly där i..
Björn åkte själv på kalaset hos hans brors fru, Jag å lilly va hos mamma och åt middag å fikade med min bror, efter de kom björn å hämtade oss så nu är vi hemma. Lilly la jag nyss men hon ligger å sjunger i sängen hör jag :) hehe sk kolla på halv åtta hos mig nu ... goood byeyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0