Söndag bak + promenix å lite till


Denna dagen började bra jag tog med mig lilly och gick tipspromenad med sandra och sebbe..
För jag behöver röra mig mer än vad jag gör, sjuttioen kilo väger jag nu puhhh..
Fast igår tog jag Lilly i pulkan ner till mamma/mormor.
Aaa... Iallafall björnen kom och hämtade upp mig och Lilly för vi skulle till biltema och köpa lysetill bilen. Men vi kom aldrig dit för jag va så super hungrig så björn fick ringa sin mamma som lagade mat till oss.
 Och när vi skulle åka där ifrån så märkte jag att min mobil va borta.. jobbigt att behöva byt nummmer å att alla bilder å filmer på lilly från hon va liten bebis som va i mobilen, att jag aldrig kommer få se dom igen.
När vi kom hem började jag å Lilly baka, så Lussekatter blev de och pepparkakor, pepparkakorna gjorde jag bara för Lilly skulle få kladda lite med de för de spela ju ingen roll hur dom blir, hemmagjorda pepparkakor smakar ändå inte lika gott som de man köper.
En gryta risgrynsgröt fick de bli med, har aldrig kokat de innan men de blev hur gott som helst.
Alla åt de här hemma..
Nu har jag lagt lilly och städat iordning lite i köket, behöver städa mer egentligen men har ingen ork kvar..



Hopp hopp imorgon ska vi till bm på kontroll, så ska väl jag ta en spruta med för nått med blodgruppen.
Skulle gör de i vecka trettiofem, imorgon är de "bara" 4 veckor kvar yehoo good byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0