ul

va hos barnmorskan igår och mitt sf mått va fortfrande de samma :/ Så nu på fredag ska jag upp till förlossningen och göra ett ultraljud så dom kan se så att allt är bra..

Vill bara ha fredag nu så jag får veta.

Igår hade vi inbrott med, i källren alla baby grejjer och alla lillys kläder blev stulna plus allt annat.. mitt slutsteg till bilen osv.


Nog med tråkigheter... Igår fick lilly en rutschkana och jag har aldrig sett en gladare unge.
Hon åkte på den ändå till hon skulle gå och lägga sig..
Och idag fick jag slita henne ifrån den för att sätta på henne overolen å gå till dagis, när vi kom ut så va de helt vitt ute å de snöa som bara den... Lilly går 2 meter stannar säger att de är kallt och jag får bära henne hela vägen till dagiset...

Bamse tycker med de är spännande med snö han sitter i fönstret och tittar ut..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0