ultraljud och pisseprov

Ultraljudet gick jätte bra förutom att jag höll på att svimma typ, mådde jätte dåligt hela tiden av att ligga på rygg, så de började flimmra för ögonen och jag fick lägga mig på sidan flera ggr. Men bebisen va exakt så stor som den skulle..
Det är ju huvudsaken.
Efter det så skulle jag göra ett pisseprov till lämpet, försökte tre ggr utan nått kiss alls så jag får åka dit på måndag och försöka igen.
hur svårt ska de vara att pissa lite i en mugg med en som står å tittar på... tydligen näst intill omöjliigt. jag va tvungen att ge upp och kände mig både stressad och irriterad. Jag tar inga droger, jag varken röker eller dricker.
Men ändå måste jag göra denna skiten, ett blodprov i armen tog dom iaf..
Lilly fick vara hos sin farmor under tiden, så efter åkte vi upp till barnarp och hämta henne, drog till ikea åt mat o så fick hon leka där oxå, medans vi tittade på säng å så till bebisen.
björn tycker vi ska köpa en vanlig säng till lilly istället men de tycker inte jag, jag känner mig trygg när hon är i spjälsängen för så länge hon inte hoppar ur den så vill jag hon ska sova där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0