hej igen

Min data är ju lite sönder i tangenterna så jag har inte orkat skriva nått på ett tag nu, men så idag fick jag en minipc av björnen min så nu kanske jag kan börja skriva lite igen... idag är det åtta veckor kvar tills mitt BF.. 20 december lillys födelsedag, skulle ju vara typiskt om jag fick ligga på förlossningen då, aja blir det så, så får jag fira min lilla skatt när jag kommer hem igen, och då med lillasyster eller lillebror :)
min mage är så mycket större denna gången typ rund som en fotboll o står rätt ut... imorgoon ska jag upp tidigare än vanligt redan kl 7, för klockan åtta ska jag vara på ryhov,ska på aurora samtal,prata förlossning. jag får skriva mera imorgon om jag hinner det för nu ska vi kolla på film eller björn ska de iaf för jag somnar så fort filmen är igång. jag måste vara den tråkigaste människan att titta på film med.... go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0