Söndagskväll

I dag tog jag barnen och gick ner till min mamma eftersom vi var bjudna på middag där.
Jätte skönt väder sex plus i skuggan och ca femton i solen. Även mormor var där så vi alla åt kötgryta m ris oc de va gott som vanligt när mamma lagar maten.
Sen lekte vi smakleken med lilly, då band vi för ögonen på henne med en skarf, så hade vi gjort iordning två tallrikar med olika saker på den ena la vi äppelmos, mosad banan, vitchoklad sån på tub och kaviar på den andra tallriken hade vi tagit oliver o pressat i vitlökspressen, sen mosat fetaost och till sist stark senap haha.
Det va roligt :)
Sen tog jag mamma å lilly en promenad gick fram å tillbaka till a6 sen förbi lidl å efter de tog vi ett varv runt dalen, när vi kom hem till mamma igen kom björnen å hämtade oss.
Nu har vi ätit lite tacos och kyckling, nu blir de sängen för imorgon är de dagis för lillan men först blir de plankan natti natt
Mitt mellan mål idag, smirrigt som bara den :)
Min mamma när hon pratar med seth jag passar på å ta en bild haha
Min mormor och seth fast denna bilden är inte från idag
Sömntutan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0