Stan med lilly

I går blev lilleman sjuk, va meningen att jag skule tagit med båda barnen till stan så björn skulle träna, men seth fick vara hemma med björn.
Och eftersom vi köpt syskonvagn så tog vi ingen vagn vi gick och tog bussen ner istället, Ner gick jättebra sen började lilly bli en aning rastlös, vi gick iaf in på hemköp å köpte en smotie till lilly och en tidning till mig sen gick vi vidare till doktor sune som skrev läkarintyg till lämpet så snart hoppas jag få de :)
sen åkte vi hem å när vi kommer till öxnehaga då ha illy lugnat ner sig å vi går hem från bussen utan några problem alls..
hemma gör vi spagetti å köttfärssås, äter sen åker björn tll tandläkaren för att dra ut sin tand, verkligen skönt för honom..
nu så kollar lilly på pippi som vanligt och jag försöker mig på att blogga haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0