2011-10-16

Imorgon är det äntligen en ny vecka!!

Det är ju inget kul med helg, lite skönt och vara ledig från skolan men det blir ju inga rutiner på nånting och stökigt hemma blir det med.
Ska städa när jag lämnat Lilly på dagis imorgon (om Seth tillåter).
Träna med Björn ska jag med ta och göra och på kvällen blir det la friskis med Saara!
Sen hoppas jag på att min vagn kommer imorgon med :)

Ska skriva upp vad jag ska äta med gör det bara för min egen skull egentligen det blir lättare att följa då om man har en plan, annars blir det lätt att en massa skräp åker ner.

Frukost: Hirsgröt Och ägg
Mellanmål: Frukt
Lunch: Laxsallad
Mellanmål: Smootie
Middag: Kyckling och qinoua och broccoli
Kvällsmat: Tonfisk och Soyamjölk

Good?






Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yes VERY GOOD!!!

2011-10-16 @ 21:15:37
URL: http://jessietim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0