Detox

Ja snart ska jag lägga mig och sova, Viktigt med sömn under detox minst 7 timmars sömn varje natt.
Lunchen bestod av spenat och linser, Sen mellan mål och då va jag jätte sugen så då blev det massa hirs gröt och massa musli med nötter och torkad frukt, sen tog jag med barnen ner till hva och shoppade på willys, Jaja Till kvällen blev det en sallad med svamp, och sen lite torkad frukt. Och massa citron vatten.
Inget kött alls idag-
Inga mejerier-
Inget kaffe-

Funderar över hur morgon dagen ska se ut...

Hirsgröt med bär till frukost iallafall,

Banan till mellanmål

Bönsallad till lunch

Nån smotie kanske till mellanmål

Middag:Linssoppa

Kvällsmat:Havregrynsgöt'

Nått sånt blir det nog, får se hur det går...
Hoppas det inte är så kallt ute imorgon, jag haaaaaaaaatar att frysa.
Blir bara att jag inte orkar ta mig ut då och det är inte bra.
Jag vet inte alls vad jag ska göra imorgon heller Inga planer alls...


Återkommer imorgon...

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0