Fackliteratur

Var nere igår och lånade presetera mera, så nu är jag full igång med läsningen, hur intresant som helst!


Så som jag åt igår har jag nog aldrig ätit innan, omg säger jag bara, har jag mask i magen eller????

haha nej de har jag inte men men shit happens!! det är bara att ta nya tag, men inte idag och inte imorgon, utan på måndag när jag är utvilad, fick gå upp halv sex idag, Tack söta lilla seth! Lilly får väl sover än...

Och ikväll ska man vara pigg till ladies night, kommer va kanon trött, det är sånt man får ta helt enkelt när man har skaffat sig ungar!

På söndag blir det till å va ha huvudvärk, slänga i sig pizza å bara glo film!

Fast på Måndag då tar jag nya tag, och satsar mer på träningen och hälsan!

Ska öka kaloriintaget och satsa på styrka va min tanke.

Sen får man jobba med fettet till våren.

Nästa helg blir det smörgåstårtsfika här hemma, mest för jag vill baka en smörgåstårta men oxå för jag fyller år och vill bjuda på nått och träffa nära å kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0