Fredag................imorgon

Jag gillar ju inte helgen, uschhhh,,, ingen anning vad jag ska gööööööra!!!!

Imorgon är det skola som gäller, vet inte alls vad jag ska göra imorgon, förutom zabaione.

Hemma sen ska jag ställa mig och baka smörgåstårtsbottnar, det ska bli kul.
På lördag fixa innehållet så det får de stå och dra sig över natten, för att på Söndag graneras och ätas!!!

Planera maten imorgon å hoppas på att jag följer det för EN GÅNG`SKULL
Frukost: Havregrynsgröt m äppelmos, kanel och soyamjölk och 2 ägg 2 omega3.
Lunch:(som jag äter kl 9.00) Ris och lax, Blev så sugen på det för Sofie sa hur äckligt hon tycker det är :P
Mellanmål: en burk Tonfisk och sallad från skolans buffe
Middag: Kycklingsallad
Kvällsmat: GRÖT! för jag ska la unna mig nått som fredasmys! Gröt är nått av de gottigaste jag vet haha.

shit kl e halv tio god natt! jag ska upp innan 6 imorgon o jag behöver mina 8 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0