Gå eller inte gå......

Jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon eller ta bilen, min vinter jacka ligger i källaren....


Så måste jag förbi bageriet o hämta mina kläder och skor innan med, aa vi får se hur pigg jag är imorgon helt enkelt, matlådan och frukost lådan är fixad iaf, blir choklad plätter med hallon till frukost , gott! Och frukt till mellis.
I Lunch lådan har jag kyckling Wok.

Är sjukt sugen på jasmin ris eller sånt ris med svarta ris i med, men det har jag inget hemma, jaja kött grytan med oxkind blev jätte god, vanligt ris till den åt jag..

Köttgryta för mig är HÖST

Nepp  nu känner jag att jag bara yrar, ska gå å lägga mig under täcket nu, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0