God morgon god morgon

Gick upp vid 6 idag å gick in och hämtade Seth och la han i min säng och mös en halv timma med skrutten, Han får inte samma kvalitets tid som lilly fick när hon va bebis så vi får passa på när lilly sover.

Lilly och Seth river sitt rum nu så jag ska få ännu mer att städa när jag lämnat lilly på dagis, Tack mina godingar!! :)

Funderar på att ta mig in till stan och göra slingor i håret och fixa ögon brynen, till Ladies night på Lördag, jag känner mig så ofräsch nu!!!

Mesta av min tid går till mina barn, plugga, städa och motion, sen blir de inte så mycket tid över.

Jag har inte duschat dagligen sen jag bara hade Lilly...

-...............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0