God natt

Igår missade jag mat planeringen, men det gick hyffsat bra ändå, men det känns mycket bättre att ha det inplanerat annars blir det lätt att man tänker allt för tokigt när man är hungrig och ska tänka ut vad det ska bli till middag eller mellanmål, Ikväll valde jag att äta massa frukt som lite gott framför du är vad du äter. bättre det än godis i varje fall, mycket socker men oxå massa vitaminer å antioxidanter.
Bakat smörgås tårtor halva dagen, första gången för mig så jag är jätte spänd på hur dom kommer att smaka, och vad alla kommer tycka, ska granera dom imorgon, idag har jag bara bakat bottnarna och gjort alla röror å lagt ihop dom, så ska dom stå i kylen över natten å gotta till sig:)

Nu ska jag duscha!!! Lägga mig och läsa ut de sista sidorna i en bok å somna gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0