Nu vill jag!

SOVA!

Va hos frissan och fixade mitt hår, sen hem och satte in en kyckling i ugnen, slängde i mig mat och drog till friskis, körde ett pass cirkelfys och det va roligt men jag kände att jag inte hunnit smälta maten, åt en massa mat precis innan passet!
Har ändå hållt mig till min planering.

Det som jag behöver ändra på är väl storleken på mina portioner!!

äter 3 ggr så mycket som Björn om inte mer!!

:P

Ska klura ut vad jag ska äta imorgon nu så är det klart, annars har jag inga andra planer för imorgon :/

är ju ledig från skolan imon me..

Frukost: Plätter
Mellanmål: Frukt eller grönsaker
Lunch: Köttgryta
Mellanmål: Smootie Eller makrill om jag har köpt det
Middag: Spätta och grönsaker
Kvällsmat: 2 ägg

Känns som jag har dålig fantasi på mat just nu, även om jag varierar den lite, och om mina sallader innehåller massa olika grönsaker frukter nötter frön osv...
booring, det är svårt när man inte äter allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0