Spinning

Kom nu hem från ett spiningpass, Gud va skönt det va att komma iväg och träna, och det ska bli fler ggr,
Proppade i mig hirsgröt, soyamjölk, torkade aprikoser, makrill ett äpple osv innan jupp vet att det blev alldeless för mycket men det kan bli så när jag är rastlös, Nu blev det en bit kyckling file och ett glas vatten, Imorgon är det ju ingen skola men barnen brukar ju vakna vid 6 tiden så sovmorgon kan jag ju fet glömma!

Behöver en planering för kosten imorgon annars brukar de bara bli dumt det är bättre att ha det planerat tycker jag, så man kan plocka fram ur frysen så att köttet kan tina i kylen över natten.

Tro det blir så här imorgon faktist.

Frukost Plättor och grönt te.
Mellanmål: Banan
Lunch:Räksallad
Mellanmål:Makrill eller Tonfisk
Middag:Torsk och sallad
Kvällsmat:Gröt, tonfisk eller ägg (Beror på om jag har tränat)

Räkor och torsk ska läggas i kylen nu..

Vad har ni för blod typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0